A hazai PR- és rendezvényszervezési színtéren kiemelkedő pozíciót foglal el a Lounge Group, amely a legjobbak között szerepel a ranglisták élén.


A cégcsoport különböző divíziói kiemelkedő teljesítményt nyújtottak, hiszen a PR és a BTL/Event kategóriákban az első helyet, míg a HR rangsorban a harmadik helyet szerezték meg a 2024-es eredményeket összegző idei M- és Apex-listákon.

A Lounge Group kiemelkedő teljesítményt nyújtott az M- és Apex-listák díjátadóján, hiszen két kategóriában is a legmagasabb elismerést nyerte el. A cég PR-ágazata, a Lounge Communication, a hazai PR-ügynökségek között idén az élen végzett, míg a Lounge Event továbbra is megőrizte vezető szerepét a BTL/Event rangsorban.

Az MVM Future Talks nagyszabású, nemzetközi online talk show, Budapest Airport "POV: Európa legjobb repülőtere", illetve "Szállj munkába! 2024" kampánya - néhány azok közül, amelyek hazai és nemzetközi versenyeredményei alapján a Lounge Group PR divíziója, a Lounge Communication az első helyre került a legeredményesebb hazai ügynökségeknek fenntartott Apex PR Toplistán.

A PR-megbízói TOP10 rangsorban a Budapest Airport kiemelkedő első helyezést ért el, míg az MVM a harmadik pozíciót foglalja el.

"A PR-listán elért első hely az ügyfelekkel közös munka és közös gondolkodás eredménye. Hazai és nemzetközi szakmai pályázatokon 68 shortlistet összesen 35 díjra sikerült váltania a LoungeCommnak, meglehetősen nagy számban aranyra. A hazai ügynökségek közül ráadásul elsőként hoztuk el az amerikai International Business Awards, több mint két évtizede kiosztott Grand Stevie nagydíját - az MVM Future Talks, illetve a Budapest Airport: Európa legjobb repülőtere kampányokkal" - hangsúlyozta Mamusits Péter, a Lounge Communication ügyvezetője.

A rendezvényes szakmai dobogó legfelső fokát többek között olyan eseményeknek köszönheti a cégcsoport, mint a többszörösen díjnyertes Szent István-napi tűzijáték, az atlétikai világbajnokság, az Olimpiai Kvalifikációs Sorozat, a Pápalátogatás és az Eurojackpot Szuperkoncert - amelyek a Lounge Event és a szintén a cégcsoporthoz tartozó Visual Europe Group közös munkájának eredménye.

Wolf Dia, a Lounge Event ügyvezetője hangsúlyozta, hogy rendezvényeink sikerének titka nem csupán a kreatív ötletekben vagy a látványos kivitelezésben rejlik. A végeredmény a gondosan összehangolt tervezői, előkészítői és lebonyolítói munkának köszönhetően érkezik el. Az események természete határozza meg, hogy milyen formát, technikai megoldásokat és élményelemeket alkalmazunk, legyen szó országimázs-építésről, fenntarthatósági üzenetek közvetítéséről vagy éppen tömegeket megmozgató kulturális és sporteseményekről. Az a szakmai elismerés, hogy ismét a rangsor élén végeztünk, világosan tükrözi, hogy munkáink, kreatív és innovatív megoldásaink nem maradnak észrevétlenek. Mindez azonban elsősorban az ügyfeleinkkel kialakított, hosszú távú és stratégiai együttműködésünk eredményeként valósul meg.

A HRPOWER TOP5 HR Toplistán a harmadik helyezést elérő ügynökségcsoport sikerének kulcsa a Magyar Postával közösen megvalósított "Postásnak lenni nem küzdősport!" és a Bolt Magyarország "Angol kategória" nevű projektjeiben rejlik. Érdekesség, hogy a rangsorban a Magyar Posta, mint ügyfél, szintén kiemelkedett, és a negyedik helyezést szerezte meg a vállalati szektorban.

"A szakmai toplisták az elmúlt év versenyeinek eredményeit összesítik, így különösen büszkék vagyunk az idei helyezéseinkre. Nemcsak sikerült megerősíteni piacvezető pozíciónkat az Event rangsorban, hanem a PR Toplista élére is felértünk, a HR Toplistán pedig szintén kiemelkedő helyezést értünk el. Az elismerések azonban többet jelentenek puszta számoknál - számunkra a legfontosabb visszacsatolás az, hogy projektjeink kézzelfogható eredményeket hoznak ügyfeleink számára és hosszú távon is támogatják a sikerüket. Gratulálok nekik és minden kollégámnak az elért eredményekhez!" - mondta Balásy Gyula, a cégcsoport tulajdonosa.

Related posts