A Vodafone-nál közel két napos technikai korszerűsítés várható, amely során a rendszer 40 órára leáll.


A Vodafone Magyarország 2024. december 31. 15 óra és 2025. január 2. 7 óra között technikai átállást végez. A megjelölt időszakban nem lesznek elérhetők a vállalat online felületei, mobilvásárlási szolgáltatásai, valamint a My Vodafone applikáció. A televíziós, internetes és mobilszolgáltatások továbbra is zavartalanul működnek majd.

Az átállás alatt az ügyfélkiszolgálás mind a mobilos, mind a vezetékes ügyfelek részére szünetel az üzletekben, valamint a telefonos és online csatornákon. A megjelölt időszakban a vállalat online felületei, mobilvásárlási szolgáltatásai, illetve a My Vodafone applikációk sem lesznek elérhetők.

Így többek között nem működik majd az online egyenlegfeltöltés és adatvásárlás, a számlabefizetés, az autópályamatrica-, a parkolás-, vagy a mobillottó vásárlás sem a szolgáltató megszokott felületein.

Mi lesz az, ami nem lesz hozzáférhető az informatikai átállás során?

A személyes és telefonos ügyfélkapcsolati csatornákon nem lesz lehetőség:

A Vodafone mobil szolgáltatásai kapcsán arra figyelmezteti ügyfeleit, hogy ne hagyják az utolsó pillanatra az elegendő adatmennyiség biztosítását és a roaming szolgáltatások aktiválását, különösen az ünnepek közeledtével. A szolgáltató hangsúlyozza, hogy célszerű december 30-ig rendezni a számlákat, hogy elkerüljék a kellemetlenségeket.

A feltöltőkártyás ügyfelek ATM-en keresztül változatlanul feltölthetik egyenlegüket, továbbá a szolgáltató kéri, hogy az esedékessé váló éves feltöltőkártyás adategyeztetéssel kapcsolatos teendőket még az átállás előtt végezzék el. Érdemes felkészülni arra is, hogy autópálya matrica ebben az időszakban csak benzinkúton vagy egyéb alkalmazásban (Simple), valamint lottó a Szerencsejáték Zrt. lottózóiban vagy egyéb online felületen (szerencsejatek.hu) vásárolható, a parkolást pedig a parkoló automatákon keresztül vagy egyéb alkalmazásban (Simple, Parkl) intézhetik az ügyfelek az átállás ideje alatt.

A technikai átállás során érintett folyamatokról és feladatokról a szolgáltató ügyfeleit különböző csatornákon értesíti, emellett egy dedikált tájékoztató aloldalt is létrehozott, ahol a legfontosabb információkat találhatják meg. Fontos kiemelni, hogy ez az átállás kizárólag az ügyintézés és vásárlás területére vonatkozik, míg a televíziós, internetes és mobilszolgáltatások zavartalanul folytatódnak.

Related posts