Az IKEA új vidéki boltjaival bővíti jelenlétét: felfedjük az új helyszíneket, amelyek révén még több vásárlóhoz eljuthatnak! - Pénzcentrum

Az IKEA Mobil Átvételi Pontok innovatív célja, hogy minimalizálja az átvételre szánt időt, miközben gazdaságos alternatívát kínál a vásárlók számára. A vásárlók kényelmesen leadhatják rendeléseiket az IKEA.hu weboldalon, az áruházakban, vagy akár telefonos és chat-es ügyfélszolgálaton keresztül is. Az új átvételi pontok megnyitása a vállalat elkötelezettségének része, hogy folyamatosan fejlessze szolgáltatásait, és még szélesebb körben biztosítsa a hozzáférést a megfizethető és fenntartható otthoni megoldásokhoz.
Az új Mobil Átvételi Pontok lehetőséget biztosítanak a vásárlók számára, hogy online vagy távoli értékesítés révén rendeljenek, és csomagjaikat az áruházaknál kedvezőbb feltételekkel vegyék át. Az átvételhez az alábbi időpontokban és helyszíneken várjuk Önöket:
A legújabb városok mellett Mobil Átvételi Pontok működnek Dunaújvárosban, Hatvanban, Jászberényben, Kecskeméten, Székesfehérváron, Szolnokon, Tatabányán és Vácon is. Ennek köszönhetően Magyarországon már összesen 14 helyszínen élvezhetjük ezt a kényelmes szolgáltatást.
Az új visszaváltási rendszer bevezetése Magyarországon 2024 egyik legjelentősebb fenntarthatósági lépése volt, amely gyakorlatilag minden vásárlót érint. Az üveg-, műanyag- és fémdobozos italtermékekre kiterjesztett 50 forintos visszaváltási díj célja, hogy ösztönözze a lakosságot az italos csomagolások visszavitelére és az újrahasznosítás előmozdítására. Az automatizált visszaváltás bevezetésétől kezdve azonban megoszlanak a vélemények: sokak számára gördülékenyen működik, míg mások szerint még bőven van hová fejlődni, sőt sokan vannak azok is, akik egyenesen gyűlölik a rendszert.
A Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös kutatása éppen ezekre a kérdésekre kereste a választ: hogyan látják a rendszer működését a hétköznapi emberek? Mik a legnagyobb kihívások, és mely területeken tapasztalható előrelépés? A kérdőíves kutatás célja, hogy őszinte képet kapjunk a magyar lakosság tapasztalatairól és véleményeiről - függetlenül attól, hogy valaki aktívan használja az új rendszert, esetleg másra bízza a visszaváltási teendőket, vagy éppen elutasítja azt. Éppen ezért fontos, hogy a válaszadó ne akarjon megfeleni senkinek, csak őszintén mondja el a véleményét. A kutatás eredményeiről a Pénzcentrum oldalain fogunk beszámolni. Előre is köszönjük, hogy válaszaival segíti kutatásunkat.